Пакети послуг для аудиту, бухгалтерів та податкових консультантів
Пакет послуг №1 (документи)
Опис пакету:
- Актуальні Правила та Програма (включають в себе усі необхідні розділи та положення);
- Форми Анкети для кожного виду клієнтів;
- Проекти необхідних наказів, положень, журналів, листів, інструкцій;
- Внутрішні повідомлення;
- Адаптування під особливості діяльності компанії;
- Консультація щодо постановки на облік у разі потреби (письмова або усна).
Вартість- від 5000 грн.*
Строк підготовки Пакету послуг №1 (документи) - до 15 робочих днів (або у строковому порядку – до 5 робочих днів) + оновлення внутрішньої документації протягом року – 2400 грн. на рік.**
(можлива оплата щомісячно/щоквартально/щорічно)
відповідно до Закону СПФМ зобов'язаний постійно оновлювати внутрішні документи з питань фінансового моніторингу
_______________________

* зазначена вартість є мінімальною та встановлюється для мікропідприємств. Належність компанії до Групи, наявність відокремлених підрозділів, структури, кількість видів діяльності та інші фактори можуть мати вплив на вартість пакету.
** оновлення можливо замовити за умови придбання Пакету послуг №1
Законом передбачені штрафні санкції за незабезпечення належної організації та проведення первинного фінансового моніторингу, відсутність належної системи управління ризиками,…
- у розмірі до 10 відсотків загального річного обороту, але не більше 7950 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (135 150 000грн.)
Спеціаліст з фінансового моніторингу
Ми шукаємо молодого амбітного юриста, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності. Наша мета - знайти цілеспрямованого професіонала, що вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат.
Завдання посади:
• Клієнтоорієнтованість
• супровід господарської діяльності (договірне, трудове, податкове, господарське право тощо)
• претензійно-позовна робота (здебільшого адміністративні та господарські суди)
• робота з регуляторами та контролюючими органами (дозвільні документи)
• реєстраційні дії (реєстрація компаній, зміни до установчих документів...)
• підготовка листів, запитів та інших офіційних документів
Основні вимоги:
• Вища освіта в галузі права (спеціаліст, магістр)
• Навички роботи у сфері Фінансового моніторингу буде значною перевагою
• Знання ділової української мови
• Володіння ПК на рівні досвідченого користувача
• Вміння користуватися інструментами Google (пошта, календар, хмарні технології тощо) .
• Вміння користуватися державними реєстрами
• Стаж роботи в галузі права від 2-х років
• Знання англійської на рівні листування та редагування угод
• Наявність посвідчення адвоката (буде перевагою)
Своїм співробітникам ми пропонуємо:
• Цікаву роботу в юридичній компанії
• Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки
• Конкурентну заробітну плату
• Корпоративне навчання
• Сучасний комфортний офіс
• Цікаві проекти, амбіційні задачі та динамічний розвиток
• Дружній професійний колектив та сильну команду
Пакети послуг для посередників з операцій купівлі-продажу нерухомості
Пакети послуг для ювелірів
Get a free lesson
Just type your contacts
It's totally free
About a widespread public belief that organic food is safer, and better tasting than conventional food
Organic foods are foods produced by methods that comply with the standards of organic farming. Standards vary worldwide; however, organic farming in general, features practices that strive to foster cycling of resources, promote ecological balance, and conserve biodiversity.
Пакет послуг №2 (абонентське обслуговування)
Опис пакету:
- Розробка внутрішніх документів з фінмоніторингу, їх постійне оновлення і актуалізація (при замовлені опції «абонентське обслуговування» ви отримуєте знижку до 40% на опцію «документи»);
- Оновлення внутрішньої документації;
- Проведення належної перевірки клієнтів, документування результатів перевірки (за окремим дорученням організуємо взаємодії з клієнтами з метою отримання від них необхідного пакету документів та пояснень);
- Перевірка клієнта за офіційними та надійними джерелами відповідно до Критеріїв, оцінка ризиків;
- Встановлення відповідності структури власності клієнта та його кінцевого бенефіціарного власника(ів) документам, отриманих від клієнта;
- Поради щодо оформлення повідомлень Відповідального працівника чи Керівника;
- Проведення внутрішньої перевірки (аудиту) системи фінмоніторингу (один раз на рік);
- Проведення освітньо-практичних заходів (інструктажу) задіяного персоналу;
- Консультування з питань застосування законодавства про фінмоніторинг та звітності;
- Юридичний супровід при перевірках та запитах наглядових органів;
- Перегляд і документування критеріїв ризику (оцінка/переоцінка ризиків, запровадження нових критеріїв);
- Своєчасне нагадування про необхідність проходження чергового навчання;
- Інші послуги.

Вартість- від 6 000 грн. на місяць* в залежності від набору опцій, об'єму послуг та особливостей діяльності компанії

Послуги «Абонентське обслуговування» здійснюється дистанційно.
Дізнатися більше