Замовити пакет послуг
Вкажіть обраний вами пакет послуг
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Close
Замовити пакет послуг

Вкажіть обраний вами пакет послуг
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Пакет послуг №1 (документи)
Опис пакету:
- Актуальні Правила та Програма (включають в себе усі необхідні розділи та положення);
- Форми Анкети для кожного виду клієнтів;
- Проекти необхідних наказів, положень, журналів, листів, інструкцій;
- Внутрішні повідомлення;
- Адаптування під особливості діяльності компанії;
- Консультація щодо постановки на облік у разі потреби (письмова або усна).

Вартість- від 15000 грн.*
Строк підготовки Пакету послуг №1 (документи) - до 30 робочих днів (або у строковому порядку – до 15 робочих днів);
+ оновлення внутрішньої документації протягом року – 2400 грн. на рік.**
(можлива оплата щомісячно/щоквартально/щорічно)
відповідно до Закону СПФМ зобов'язаний постійно оновлювати внутрішні документи з питань фінансового моніторингу;

* зазначена вартість є мінімальною та встановлюється для мікропідприємств. Належність компанії до Групи, наявність відокремлених підрозділів, структури, кількість видів діяльності та інші фактори можуть мати вплив на вартість пакету.
** оновлення можливо замовити за умови придбання Пакету послуг №1
Законом передбачені штрафні санкції за незабезпечення належної організації та проведення первинного фінансового моніторингу, відсутність належної системи управління ризиками,…
- у розмірі до 10 відсотків загального річного обороту, але не більше 7950 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (135 150 000грн.)

Пакет послуг №2 (абонентське обслуговування)
Опис пакету:
- Розробка внутрішніх документів з фінмоніторингу, їх постійне оновлення і актуалізація (при замовлені опції «абонентське обслуговування» ви отримуєте знижку до 40% на опцію «документи»);
- Оновлення внутрішньої документації;
- Проведення належної перевірки клієнтів, документування результатів перевірки (за окремим дорученням організуємо взаємодії з клієнтами з метою отримання від них необхідного пакету документів та пояснень);
- Перевірка клієнта за офіційними та надійними джерелами відповідно до Критеріїв, оцінка ризиків;
- Встановлення відповідності структури власності клієнта та його кінцевого бенефіціарного власника(ів) документам, отриманих від клієнта;
- Поради щодо оформлення повідомлень Відповідального працівника чи Керівника;
- Проведення внутрішньої перевірки (аудиту) системи фінмоніторингу (один раз на рік);
- Проведення освітньо-практичних заходів (інструктажу) задіяного персоналу;
- Консультування з питань застосування законодавства про фінмоніторинг та звітності;
- Юридичний супровід при перевірках та запитах наглядових органів;
- Перегляд і документування критеріїв ризику (оцінка/переоцінка ризиків, запровадження нових критеріїв);
- Своєчасне нагадування про необхідність проходження чергового навчання;
- Інші послуги.

Вартість- від 8000 грн. на місяць* в залежності від набору опцій, об'єму послуг та особливостей діяльності компанії
Послуги «Абонентське обслуговування» здійснюється дистанційно.